gokväll

haha bild från harris instagram.
Nu vill han och denniz att jag följer med de på gaykryssning. Det kan faktiskt vara riktigt roligt. En vanlig kryssning skulle jag nog inte åka på som det är nu, men eftersom gaykryssningen innehåller en hel del artister och sådant så varför inte. Är inte överdrivet förtjust i de gayklubbar jag följt me Denniz på, men å andra sidan så är det ju mysigt o kul o festa me lite nytt folk. kryssningar är lite som utomlands, det blir en annan stämning. Visserligen något alkoholiserad stämning, men ändå. Får tänka som Carrie när hon är på fest me sin bisexuella dejt o bara "go with it" :p
 
sitter här me mitt nya egentillverkade armband och det är verkligen fint, men det stör mig att det luktar så mycket tjära. Vet en person som garanterat skulle gillat den doften men han är tyvär inte en del av mitt liv längre.
 
´så är det, men ska väl hämta kameran o lägga in bilder så ni får se armbandet i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0