tjoho!

Åååh är så jäkla glad. Förutom att jag fortfarande känner mig lite krasslig vilket såklart är lite segt, men annars så rullar allt annat me vänner o så!!
Sedan har jag hittat mina ultimata smycken. Kör numera alltid på små silverringar i öronen. Var också på NK Details och införskaffade detta fina armband, signerat Hanna Wallmark.
Väl inne på NK D's fick jag också syn på ett gäng andra fina armband som verkligen skulle komplettera mitt h.w.armband perfekt. Märket på dom är Niyaliaya och där börjar priserna på 3000 och ska man punga ut det får man de allra tråkigaste armbanden med bara en pärla :/
Såhär ser ett riktigt snyggt Niyalaya-armband ut, men vill man ha det får man lägga ca 8000. Hahaha det är sinnessjukt. Nästan 10 k för ett armband. I väntan på att min prince charming ska komma med ett sådant inslaget och klart (lagom till min födelsedag kanske :p?) så ska jag faktiskt göra mig ett eget armband i samma stil. Idag var jag på pärlshoppen och köpte pärlor och läderband. Jag köpte 2 meter, men såg nu att jag kommer behöva 2 meter till, så det ska jag köpa imorn :) Finns videos på youtube om hur man gör, och det ser ut att bli riktigt bra. Ni får se resultaten imon :D


Kommentarer
Anonym

Det är ett sånt armband jag köpte förra året på kungsträdgårdens julmarknad för 200 spänn. Du borde gå kolla dom är där varje år och säljer massa äkta läderarmband tror den börjar i slutet av november :)

Svar: Tack för tipset, ska verkligen kolla upp det :D
Anjaaa

2012-10-09 @ 00:19:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0