lördag!!

 
 
 

hejhej.
Har jobbat denna vecka, mår äntligen lite bättre !!
 
Idag jobbar jag, öppnar butiken så ska iväg om ca en timma.
 
La iaf lite brunutansol igår och idag är jag verkligen afrikan haha. Denna bus är skitbra för man ser inte orange ut och iaf jag blir aldrig fläckig/ randig av den. The special occasion är att jag ikväll ska fira min födelsedag ju. Det blir tacomiddag o vin hos mig. Tänkte tipsa er om en asgod och fräsch bål som jag ska ha ikväll också:
  • Apple Sour
  • Vodka
  • Tropicana Äppeljuice
  • Gröna äpplen
  • Sprite
  • Lime
  • Mycket is!
Anyways.. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Funderar på o ha denna klänning:
 
HAHA såg nu mitt finger på bilden. Äkta "oh no you didn't"
 
Aja antingen den, eller en ny tröja som är silvrig med öppen rygg tillsammans med höga jeans och klackar. Not sure. Har jag klänning ska jag lätt ha overknee strumpor över strumpbyxorna påväg ut sen, för det är ju sjukt kallt ute!!
 
puss


Kommentarer
Anonym

Vad är det för brun utan sol? Luktar den?? :) grattis

Svar: L'oreals Sublime Bronze den gyllenbruna med orange kork. Ja den luktar, Ska du vara brun till fredagkväll, duscha o lägg bus:en på torsdagen och vänta till precis innan du ska fixa dig på fredag e.m. innan du duschar av dig så färgen håller och du luktar gott :)tack!
Anjaaa

2012-10-27 @ 19:54:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0